loading...

آلفا 6

تخفیف گروهی چیست

admin بازدید : 50 دوشنبه 28 آذر 1401 : 23:47 نظرات (0)

ارائه تخفیف گروهی برای خرید کالا و خدمات باعث افزایش فروش فروشندگان و بهبود رضایت خریداران می شود. برای دریافت تخفیف گروهی باید به یک وب سایت تخفیفی مراجعه کنید. وبسایت نیرم تخفیف امکان آشنایی شما را با کالاها و خدمات تخفیف دار فراهم کرده است.

چه دلایلی باعث دیر روشن شدن ماشین می شود ؟

admin بازدید : 58 شنبه 18 تیر 1401 : 12:27 نظرات (0)

وقتی به داخل ماشین خود می روید و سعی می کنید آن را روشن کنید و با به سختی و خیلی بد روشن می شود، مایه ی ضعف است. چند بار میلنگ می زند و فکر می کنید اگر چند بار دیگر آن را امتحان کنید شروع به کار می کند یا خیر.

 

البته، این همیشه زمانی اتفاق می افتد که شما دیر کرده اید، هوا سرد است یا ماشین دیگر شما خراب است. اما چرا ماشین شما کند است و دیر روشن می شود ؟

 

آیا ماشین شما برای روشن شدن مشکل دارد؟ در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا ماشین شما ممکن است کند استارت بزند.

نحوه استفاده و دسترسی به گوگل ویس Google Voice

admin بازدید : 53 چهارشنبه 01 تیر 1401 : 13:25 نظرات (0)

 

سرویس Google Voice (گوگل وویس) چیست؟

سرویس گوگل ویس یک سرویس ارتباطی و تلفنی VoIP (صدای مبتنی بر اینترنت) است که مشابه یک شماره واقعی عمل کرده و شما از طریق اینترنت میتوانید به کمک آن با افراد دیگر تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از آن در کامپیوتر و دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. بنابراین فرقی نمی‌کند که کجا باشید، شما در همه جا به شماره خود دسترسی دارید و شماره شما نیز برای افرادی که با شما تماس می‌گیرند ثابت می‌ماند.

 

نحوه استفاده و دسترسی به گوگل ویس  Google Voice

از آن جایی که Google Voice یک سرویس VoIP است فقط با اینترنت کار می‌کند، که به این معناست هرجا که به اینترنت دسترسی داشته باشید به سرویس دسترسی دارید و می‌توانید تماس بگیرید و پیام ارسال کنید و دیگر موارد.

از همه مهم‌تر، برای استفاده از خرید گوگل ویس شما در کمینه‌ترین حالت به یک میکروفن و اسپیکر دارید، بنابراین اگر تصمیم به برقراری تماس‌ها بر روی لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود داشته باشید، این کار به خوبی انجام می‌شود.

 

استفاده از این این اپلیکیشن مشابه Gmail است. فقط کافی است به اکانت گوگل لاگین کنید.

 

 

دریافت شماره ثابت و اختصاصی از کشور آمریکا و کانادا به صورت مادام العمر !

این سرویس به تمامی افراد این امکان را میدهد که از کشور آمریکا و کانادا شماره تلفن اختصاصی دریافت کنند.

که این ویژگی برای افرادی که به صورت مستمر با این دو کشور در تماس بوده و یا کسب و کاری خارج از ایران دارند یک مزیت اصلی به شمار می آید.

امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به آمریکا و کانادا به صورت نامحدود و رایگان !

از طریق این سرویس به راحتی می توانید با افراد و شرکت های مختلف در آمریکا و کانادا تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

اما برای برقراری تماس با کشور های دیگر ملزم به شارژ اکانت خودتان هستید. در صورت شارژ شماره مجازی خود میتوانید با دیگر کشور های جهان نیز تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید.

 

امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به آمریکا و کانادا به صورت نامحدود و رایگان !

از طریق این سرویس به راحتی می توانید با افراد و شرکت های مختلف در آمریکا و کانادا تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

اما برای برقراری تماس با کشور های دیگر ملزم به شارژ اکانت خودتان هستید. در صورت شارژ شماره مجازی گوگل ویس خود میتوانید با دیگر کشور های جهان نیز تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید.

 

آیا می‌شود از شماره گوگل ویس برای ساخت حساب در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد؟

بله. اما در زمان ثبت‌نام و به کلی برای استفاده از آن سرویس‌ها مثل پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر، آی‌پی (IP) خود را به کشور آمریکا تغییر دهید و حتماً GPS دستگاه خود را خاموش کنید. این کار برای آن است که شبکه اجتماعی مورد نظر، متوجه متفاوت بودن آی‌پی شما و شماره تلفن ثبت شده، نشود.

یطور کلی شماره گوگل ویس روی سرویس های Fiverr ، فیسبوک ، upwork ، inboxdollars ، g2g و ساخت/وریفای جیمیل قابل استفاده نخواهد بود. در صورتی که میخواهید از گوگل ویس برای سرویس خاصی استفاده کنید که مطمئن نیستید از آن پشتیبانی میکند یا خیر میتوانید با شماره ۱۷۶۵۳۴۳۶۰۴۴+ تست کنید، در صورت قبول شدن شماره میتوانید گوگل ویس را با اطمینان خاطر خریداری و استفاده کنید و در صورتی که شماره رو قبول نکرد بدین معناست که سایت مدنظر هیچ یک از شماره های گوگل ویس را قبول نمیکند.

 

مصطفی جمالی گفت: وضعیت ذخایر خونی کشور در شرایط بسیار عالی قرار دارد. حتی در شرایطی هستیم که فرآورده خونی اضافه داریم و ممکن است تاریخ استفاده از آن ها تمام شود.

به گفته مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور در دو و سه ماه اخیر میزان اهدای خون بسیار بالا بوده است.

او گفت: الان در شرایطی هستیم که بهتر است مردم اهدای خون خود را به چند ماه دیگر موکول کنند.

به گفته وی در بعضی استان‌ها میزان اهدای خون ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش داشته و وضعیت ذخایر خونی مطلوب است. 

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: اما این موضوع نباید ما را دچار اشتباه کند که شبکه خون رسانی کشور مشکلی ندارد و باید میزان اهدا و انتقال خون توسط این سازمان تنظیم شود؛ چرا که در فصل گرما و سرما میزان مراجعه برای اهدای خون کاهش می‌یابد.

جمالی گفت: در بعضی استان‌ها مثل استان سیستان و بلوچستان که بیماری تالاسمی شایع است، میزان نیاز به خون بالا است و زیرساخت‌ها هم متاسفانه کامل نیستند. ما شرایطی را ایجاد کرده ایم که که استان های نزدیکی که شرایط انتقال و اهدای خون را دارند به شبکه خون رسانی مردم سیستان و بلوچستان کمک‌ کنند تا نیاز این استان به فرآورده‌های خونی تامین شود.

به گفته رئیس سازمان انتقال خون تا دو الی سه سال آینده زیرساخت‌ها در استان‌های محروم و همین طور سیستان و بلوچستان تامین می شوند تا این استان ها نیازمند استان های همجوار نباشند.

باشگاه خبرنگاران جوان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس فدرال رزرو در کمیته بانکی مجلس سنای آمریکا گفت: «زمان آن رسیده است که دیگر از واژه تورم موقت استفاده نکنیم زیرا خطر تورم پایدار افزایش یافته است.»

افزایش قیمت‌ها در آمریکا به بالاترین سطح در ۳۱ سال گذشته رسیده است و این شرایط دولت جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات آمریکا را نگران کرده است.

جروم پاول که از سوی بایدن برای دومین دوره به ریاست بانک مرکزی آمریکا منصوب شده است، گفت: «بانک مرکزی آمریکا انتظار دارد فشار‌های تورمی تا نیمه اول سال آینده باقی بماند و سپس در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ روندی کاهشی پیدا کند.»

بانک مرکزی آمریکا مانند بسیاری از اقتصاددانان ابتدا تعدیل تدریجی تورم را به موازات بازگشت زنجیره تامین جهانی به مسیر خود، پیش بینی می‌کرد. اما ماه‌ها گذشت و مشکلات همچنان ادامه دارد. تعطیلی موقت کارخانه ها، کمبود قطعات یدکی، ترافیک شدید کشتی‌ها در دریا، کمبود نیروی کار در بخش تولید یا حمل و نقل و غیره.

وی افزود: «مشکلات زنجیره تامین درخصوص مواد نیمه هادی، الوار و ... و تقاضای قوی در مقابل این محدودیت عرضه، این شرایط بی سابقه را ایجاد کرده است.»

از سوی دیگر، ظهور سویه جدید ویروس کرونا موسوم به «اومیکرون» نگرانی‌هایی را برای اقتصاد جهانی ایجاد کرده است و می‌تواند به حفظ این تورم شدید کمک کند. هزینه سوخت، مصالح ساختمانی، محصولات بهداشتی و حتی مواد غذایی در آمریکا افزایش یافته است.

نتایج نظرسنجی‌ مرکز افکار سنجی ماریست و  رادیو ملی آمریکا حاکی از آن است که میزان رضایت از عملکرد بایدن در اقتصاد به پایین‌ترین رتبه از ژانویه امسال و به ۵۲ درصد رسیده است.

مدت زمان پاسخگویی AHT

admin بازدید : 60 جمعه 25 تیر 1400 : 22:29 نظرات (0)

وقتی ما در مورد کال سنتر صحبت میکنیم یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید به آن نگاه کنیم و همیشه تحت نظر داشته باشیم میانگین مدت زمان پاسخگویی یا همان AHT می باشد. AHT مخفف Average Handle Time می باشد. این مقاله ترجمه شده مقاله ای است که قبلا در وب سایت رضا موسوی منتشر کرده ام.

میانگین مدت زمان پاسخگویی از زمانی که مشتری با مرکز تماس ارتباط برقرار میکند تا زمانی که اپراتور پاسخ می دهد و کار تمام می شود در نظر گرفته می شود. تعاریف مختلفی برای میانگین مدت زمان پاسخگویی وجود دارد ولی در برخی موارد وابسته به نوع کسب و کار شما ممکن است کارهایی که پس از اتمام تماس توسط اپراتور برای مشتری انجام می شود هم جز AHT حساب شود. فرض کنید که اپراتور پس از اتمام تماس باید از دپارتمانهای مختلفی درخواست مشتری را پیگیری کند یا اینکه اطلاعات مشتری را در نرم افزار سی آر ام ثبت کند.

به هر حال به سادگی که فکر میکنید نیست و بهتر هست که با جزییات کامل اون رو درک کنید و به کار بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.

جهت مطالعه مقاله کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین مدت زمان پاسخگویی

Poco M3 Pro 5G

admin بازدید : 58 جمعه 25 تیر 1400 : 18:47 نظرات (0)

نقد و بررسی تخصصی

شرکت شیائومی در نوزدهم می 2021 از موبایل جدید خود به نام Poco M3 Pro 5G رونمایی کرد. این موبایل که با توجه به برچسب قیمتی و مشخصات در دسته موبایل های میان رده قرار می گیرد. این گوشی موبایل با امکاناتی همچون اینترنت نسل پنجم و صفحه نمایش فوق العاده به بازار عرضه شده است. برای نقد و بررسی دقیق این محصول با دیجی بروز همراه باشید.

ردیاب ایرتگ

admin بازدید : 49 پنجشنبه 24 تیر 1400 : 14:35 نظرات (0)

ردیاب هوشمند ایرتگ در رویداد اپل رونمایی شد

مدتی بود که شایعات مبنی بر ردیاب هوشمند اپل رو به افزایش بود. ایرتگ اپل یک ردیاب کوچک و ساده است که از امکانات جالبی بهره مند است. این ردیاب قابلیت ارسال موقعیت مکانی خود بوسیله ی باند فوق سریع را به اپلیکیشن Find My دارد.
نکته جالب درمورد این محصول بهره بردن از گواهی استاندارد IP67 است. پس این محصول در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم است. اسپیکر داخلی برای ایرتگ تعبیه شده که یک قابلیت جالب در نوع خود است. همچنین برخلاف محصولات دیگر اپل، ایرتگ از باتری قابل تعویض بهره می برد. عمر این باتری به گفته بیش از یک سال است که فوق العاده به نظر می رسد. ایرتگ را می توانید با استفاده شکل های حکاکی شده شخصی سازی کنید. امکان انتخاب متن و 31 شکلک برای کاربران موجود است.

محصولات برند ریلمی

admin بازدید : 52 سه شنبه 22 تیر 1400 : 6:58 نظرات (0)

معرفی محصولات جدید برند ریلمی (Realme)

اخیراً برند ریلمی از گوشی Realme GT در بازار های جهانی رونمایی کرد. این محصول سر و صدای زیادی را در محافل تکنولوژی راه انداخت. ریلمی GT به عنوان ارزان ترین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 شناخته شده و خبر از بلند پروازی های این کمپانی می دهد. البته ریلمی GT تنها محصول معرفی شده در این مراسم نبود. در ادامه برای معرفی محصولات جدید ریلمی با دیجی بروز همراه باشید.

معرفی محصول بیتس استودیو بادز

admin بازدید : 51 پنجشنبه 17 تیر 1400 : 10:27 نظرات (0)

هدفون های Beats Studio Buds چه چیزی برای ارائه دارند؟

دیگر نیازی نیست برای داشتن قابلیت حذف نویز در هنگام استفاده از هدفون به ایرپادز پرو متکی باشید. کمپانی بیتس  از محصول جدید خود به نام Beats Studio Buds رونمایی کرده است.  استودیو بادز قابلیت حذف نویز را با قیمت به مراتب پایین تر 149.99 دلاری خود به کاربران عرضه می کند. سابق بر این اپل اولین کمپانی بود که این قابلیت هیجان انگیز را در ایر پادز پرو ارائه کرد. اکنون کمپانی بیتس که خود نیز زیر نظر کوپرتینویی ها فعالیت می کند به این قابلیت مجهز شده است. و استودیو بادز آماده است تا سرو صدای اضافی رقبا را بخواباند. در ادامه با دیجی بروز همراه باشید تا نگاهی اجمالی بر این محصول داشته باشیم.

تعداد صفحات : 18

تبلیغات
معرفی برند وال
مهتاب فیلم
نقد فیلم و سریال
نقد بازی های کامپیوتری
مجله هوش و یادگیری
هوش مصنوعی
اینترنت اشیا
ارز دیجیتال
تلویزیون سامسونگ
تلویزیون ال جی
سینما خانگی
گوشی آیفون
شیائومی
هندزفری و هدفون
اسپیکر اورجینال
دیجی بروز
گوشی موبایل سامسونگ
گوشی موبایل هواوی
کالامالز
قیمت یاب
خرید شارژر
بازی اندروید
آهنگ جدید
میثم ابراهیمی
ترفند سیتی
راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
آیا خرید فالوور اینستاگرام تاثیری بر فروش دارد؟
راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام
استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام
مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها
تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار
۶ راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت سریع
با افزایش فالوور ایرانی و واقعی به درآمد میلیونی برسید
روش مختلف خرید ممبر ارزان تلگرام
بهترین سایت خرید فالوور ارزان با 5 هزار تومن
خرید فالوور ارزان اینستاگرام و نقش آن در رونق کسب و کار
چگونه با خرید ممبر کانال تلگرام با یک تیر چند نشان بزنیم؟
راهنمای خرید فالوور اینستاگرام
آیا برای پیج اینستاگرام فالوور بخریم؟
مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی
سرمایه گذاری در ترکیه
۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام
از روش خرید فالوور ارزان چه می دانید؟
خرید فالوور اینستاگرام از فالوور بند
دانلود رمان عاشقانه و جذاب
درب
حفاظ
رپرتاژ آگهی
Advertorial
پلان ساختمان دو طبقه ویلایی
پلان ویلایی دو طبقه
نقشه ویلایی دو طبقه
امیرحسین نظری
خرید سوغات کرمان
گهواره سنتی ننو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار کرج
  • بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ
  • MusicDel
  • انواع دسرهای مجلسی
  • لینکسازی خارجی
  • طراحی سایت کرمان
  • باران چت
  • خرید اینترنتی در اردبیل
  • خرید بک لینک قوی
  • خرید گیفت کارت اپل 2 دلاری
  • سه خرید+یک خرید رایگان
  • جوجه مرغ و خروس رسمی
  • دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
  • تازه های تکنولوژی
  • محصولات شبکه
  • راهنمای خرید مودم
  • فروشگاه پروژه
  • هزینه ادمین اینستاگرام
  • سایت مجله تایم
  • خرید پلاس 14 روزه
  • قیمت کرکره برقی
  • کرکره برقی
  • خرید فالوور واقعی
  • طراحی سایت
  • ریمل کلینیک
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • ریمل دبورا
  • طراحی سایت واکنش گرا
  • طراحی سایت شرکتی شیراز
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • پشتیبانی مادام العمر طراحی سایت
  • ریمل بیو
  • پشتیبانی طراحی سایت
  • امنیت طراحی سایت فروشگاهی
  • معرفی بهترین ریمل های ارزان
  • امنیت طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت شرکتی مشاوران املاک
  • برند های لوازم آرایشی
  • طراحی سایت شرکتی دانش بنیان
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک زنان
  • فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
  • طراحی سایت شرکتی دندانپزشکی
  • طراحی سایت شرکتی
  • خرید ادکلن اصل
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی
  • ماشین اصلاح وال
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک مردان
  • ماشیم اصلاح سر ارزان
  • مزیت طراحی سایت
  • قیمت طراحی وب سایت
  • قیمت طراحی سایت
  • آتلیه نوزاد
  • طراحی سایت شرکتی
  • مطالب خواندنی طراحی سایت
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • آتلیه کودک
  • بهبود سئو سایت
  • آتلیه بارداری
  • سفارش طراحی سایت حرفه ای
  • گلزاروب
  • طراحی سایت حرفه ای
  • سایت عروسی
  • شرکت خدمات سئو گلزاروب
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت
  • شرکت طراحی سایت گلزاروب
  • شرکت گلزاروب
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • سئو سایت
  • آزمون تندخوانی
  • گلزاروب
  • استراتژی سئو سایت
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • بهبود سئو
  • خرید ممبر تلگرام
  • خدمات سئو سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی وب سایت
  • آموزش طراحی سایت
  • سامانه مزایدات خودرو
  • طراحی سایت
  • طراحی سایت ارزان
  • پشتیبانی سایت وردپرسی
  • سفارش طراحی سایت
  • خرید ممبر تلگرام ارزان
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • دانلود مقاله بیس پایان نامه
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • ریمل بل
  • تعمیر درب اتوماتیک
  • دمنوش بلوبری
  • خرید گلاب
  • رمان عاشقانه
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 3,641
  • بازدید کلی : 18,458